KARŞILAŞTIR, İNCELE, KİRALA!

Hayallerindeki Karavanı Kirala!

Favori İlanlar

En Çok Tercih Edilen ilanlara göz atabilir, karavan kiralama deneyiminizi favori karavanlardan bir tanesi ile yaşayabilirsiniz.

Kiralık Motokaravan Sakarya

VAXLGXTQ08GS
  • 4+

Popüler Şehirler

En Çok Tercih Edilen Şehirler! Karavan kiralama deneyimini güvenli ve konforlu bir şekilde VannerZone farkı ile yaşayın. Türkiye'nin pek çok ilinde bulunan karavan seçeneklerini değerlendirin!

Keşif Önerileri

Vannerzone öneriyor. En güzel ve popüler konaklama noktaları. Yola çıkmadan önce mutlaka göz atın!

Videolar

Özgür ve mutlu karavancılardan gelen videolara mutlaka göz atın.

Vannerzone Nedir?

Vannerzone Ailesi Büyüyor

İlk Karavan deneyimimizdi.Yeni yıla bu kadar güzel gireceğimizi hiç düşünmemiştik.karavan çok temiz ve düzenli.ihtiyaç duyulan her şey mevcut.Eksel beye her daim ulaşabiliyorsunuz .yine kiralasam hiç düşünmeden tercih ederim.ayrıca süpriz yılbaşı hediyeniz beni çok mutlu etti.herşey için teşekkürler Eksel bey...

Çok güzel bir haftasonu geçirdik. Eksel karavanı çok beğendik. İlginiz için çok teşekkür ederiz...

Aracın özellikle terası ve dizaynı oldukça keyifli ve kullanışlı. Güzel bir tecrübe oldu , Eksel bey oldukça ilgili ve yardımsever davrandı. İlerleyen vakitlerde mutlaka tekrar rezerve edeceğim :)..

öncelikle vannerzone kolay erişebilirliğinde ve hızlı cevaplarından dolayı teşekkür ederim , Eksel karavan olarakta eksel abiye aşırı teşkkür ederim karavanı gönül rahatlığıyla kiralalyabilirsiniz temizliğinden rahatlığına her şey tam şekilde her hangi bir şekilde sorun yaşayamadan güzel bi karadeniz turu yaptık arabayla 3 bin km civarında yapmamıza rağmen her hangi bir sorunda olmadı sorun olmasa..

Eksel bey’in en ince detaylarına kadar düşünüp kendi yaptığı karavanında köpeğimizle birlikte 10 gün geçirdik. İç dizaynı şık, depolama alanı oldukça yeterli (katlanır bisikletletlerimizi bile yerleştirebildik) mutfağı kullanışlı ve yatak minderleri oldukça rahattı, hiç uyku problemi yaşamadık. Terasta vakit geçirmek çok çok keyifli. Yalnız aracın modeli çok yeni olmadığından sürüşü hiç konforlu d..

İlk deneyimimdi şüphelerim vardı, ilk önce araç sahibi Eksel bey in tavrı ve aracı görünce bu maceranın iyi geçeceğini anladım. Gerçektende çok güzel geçti. Karavan size her türlü yaşam olanağını sağlıyor. Herkesin gözü sizin üzerinizde oluyor. Düş var şu var elektrik var mutfak var varda var ? hele aracın terası mükemmel gece terasta yıldızları seyrederek uyumak muhabbet etmek tarifsiz bir deneyi..

Harika bir deneyim oldu, teras çok iyi düşünülmüş çadır ile teras ya yattım, her şey düşünülmüş eksel bey ayrıca teşekkür ederim hızlı cevaplıyor çözüm üretiyor, bir sonraki tercihim yine siz olacaksınız...

Çok temiz kullanışlı ve rahat, teras muhteşem çok ekonomik..

Tam 3 gece 4 gün bir koya çekip harika zaman geçirdik. İhtiyacınız olan herşey karavanda mevcut. Aracın üstünde bulunan terasında yıldızları seyrederek uyuyabiliyorsunuz. Yatak oldukça konforlu. Mutfak çok kullanışlı. Normal karavan musluğu yerine ev konforunda musluğu var. Yemek hazırlamak çok kolay oldu. Masa sandalye olması karavanın dışında zaman geçirebilmek için oldukça avantajlı. En güzel a..

Çok memnun kaldık. Vannerzone sahipleri çok ilgili, anlayışlı, yardımcı ve kibar insanlar. Karavan sahibi de her an ulaşılabiliyor. Karavan çok şık, mutfak bölümü geniş, değişen ışıklı uzaktan kumandalı olmasını çok sevdik. Yatak kısmı rahat. Her türlü ekipman var. Şöför kısmı ile arka taraf arasındaki bağlantıyı kesmişler ön taraf arkayı göremiyor belki bilerektir dikkat dağılmaması için. İlk kar..

Çok kullanışlı bir karavan, içinde ekstra uyku tulumu ve terasa kurabileceğiniz çadırın olması da cabası..

Merhabalar üç günlük bir deneyim yaşadık İzmir’e gittik ve gerçekten çok keyif aldık çok basit bir şekilde ödeme yapıp kiralamayı sağlaya biliyorsunuz teraslı karavan gerçekten hiçbir şeyden eksik kalmadan konfor alanınızda hem seyahat Edip hem de konaklama imkanını çok rahat sağlıyor artık tatiller bu şekilde olmalı %100 tavsiye ediyorum ?..

Öncelikle karavan çok şık bütün aksesuarlar özenli ve uyumlu seçilmiş ve eksik hiç birşey yok sadece kıyafet ve yemek malzemelerimizi alıp gittik hiç bir sorun yaşamadık. Ayrıca bu bizim karavanla ilk seyahat deneyimimizdi ve bebeğimiz olmasına rağmen çok rahat ettik istediğimiz zaman bebeğin bakım ve uyku ihtiyacını karşılayabilmek işimizi çok kolaylaştırdı. Her bir anı çok keyifliydi teşekkür ed..

Kiralamanın ilk aşamasından son teslimine kadar olan süreçte son derece ilgiliydiler. İlk karavan tecrübemizi yaşamak için vannerzone ile telefonla iletişime geçtik. Nasıl bir ihtiyacımız olduğunu ilettikten sonra uygun olabilecek karavan alternatiflerini hızlı bir şekilde paylaştılar. Karar verdikten sonrada süreç sorunsuz bir şekilde devam etti. Hiçbir zorlukla karşılaşmadık. Bizim için güzel bi..

Karavan sahibi İsmail Bey ve Vannerzone ekibi ile çok keyifli bir karavan tatili geçirdik. Karavana hiç alışkın olmayan bir ekip olarak kiralama yaptık. Buna rağmen, hiç sıkıntı yaşamadık. İsmail Bey bize her detayı kolayca anlattı. Bizim için en önemli konu da karavanın istediğimiz noktaya teslim edilip, geri alınmasıydı. Bu konuda da çok yardımcı oldular. Karavan zaten sıfırdı, tertemiz eksiksiz..

Kısa sureli kiralamama rağmen oldukça keyifli vakit geçirdik. Özellikle aracın üstündeki teras oldukça verimliydi. Tavsiye ederim...

Kisa süreli deneyimiz için yeterliydi. Eksel bey gayet ilgili, yardımseverdi teşekkür ediyoruz.
F/p olarak tercih edilebilir. Şimdiden iyi tatiller :)
görüşmek üzere sevgiler..

Öncelik olarak bu zamanda böyle anlayışlı ve kibar insanlar ile alışveriş yapmak bizi ayrıca mutlu etti, Araç kullanımı oldukça rahat içerisinde Kamp için lazım olabilecek her türlü yazlık ve kışlık alet ve edevat mevcut. Çarşafından halısına kadar tertemiz bir şekilde teslim aldık, keyifli bir süreçti balayı gezimiz olduğu için bırakılan çiçekler ayrı bir incelikti, klimayı sorun olarak görebilir..

Sevgili kıvanç bey ve ailesine, ilk karavan deneyimimizde tüm acemiligimiz süresince karavanda yaşayabileceğimiz zorluk ve olumsuz durumları asmada verdiği destek için,keyifli bir rota olusturmamizdaki yönlendirmeleri için çok teşekkürler 🥰✌🏼 Mercedes'in konforlu sürüşü,düşük yakıt sarfiyatı oldukça memnun edici..ayrica vannerzone destek ekibindeki arkadaşlara da teşekkürler..

Harika ve sorunsuz bir deneyimdi, teşekkür ederim...